ویژگی های کوکتل لاغری رفع سلولیت

مقاله حوزه آرایشی و بهداشتی از جمله: آرایش چشم و ابرو - آرایش صورت - آرایش مو - لوازم آرایشی - نکات آرایشی

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مزوتراپی با کوکتل لاغری فیوژن PPC و F-PPC+

کوکتل لاغری PPC و F-PPC+ فیوژن باعث کاهش چربی بدن می شود.

ترکیبات محصول:

فسفاتیدیل کولین (لسیتین نیز نامیده می شود):

یک فسفوگلیسرید غیراشباع (فسفولیپید مشتق از گلیسرول) می باشد که در غشای سلولی اکثر ارگانیسم های عالی یافت می شود. این لیپید دارای اثر لیپوتروفیک می باشد که سیالیت یا نفوذپذیری غشاء سلولهای چربی را افزایش می دهد که آزادسازی ذرات چربی را از این سلولها تقویت می کند. این رویداد با اشباع اسیدهای چرب مرتبط است. (زمانی که درجه اشباع کاهش می یابد نفوذپذیری افزایش می یابد) بنابراین فسفاتیدیل کولین غیراشباع استفاده می گردد. لسیتین از طریق افزایش اثر آنزیم ها عمل می کند که لیپیدهای غشای سلولی را تجزیه می کنند. در سلولهای چربی، این اثر سیالیت و نفوذپذیری غشای آدیپوز را افزایش می دهد و سازی چربی از داخل و در نتیجه بازجذب آن را تسهیل می کند.

سدیم دئوکسی کولات:

این ماده نمک سدیمی اسید صفراوی دئوکسی کولیک می باشد. اثر این ماده با کاهش کشش سطحی مشخص می شود و امولسیون چربی فعالیت لیپازی را افزایش می دهد. بنابراین، چربی ها (آبگریز) در آب محلول می شوند و حذف آنها در روده ها تسهیل می شود. استفاده از F-PPC در امور زیبایی به تجمعات چربی موضعی کوچک در افراد دارای وزن ایده آل یا اضافه وزن ناچیز محدود می شود. F-PPC+ نسخه پیشرفته تر PPC همراه با L- کارنیتین، سیلیسیوم و فاکتور رشد شبه- انسولین برای بهبود متابولیسم چربی می‌باشد.

مزایا:

  • آدیپولیز.
  • کاهش انباشت چربی.

مواد فعال در کوکتل لاغری فیوژن:

  • فسفاتیدیل کولین 5%
  • سدیم دئوکسی کولات 2.4%
  • سیلیکون ارگانیک (در F-PPC+)
  • L- کارنیتین (در F-PPC+)
  • فاکتور رشد IGF1 (در F-PPC+)

نکاتی که نیازمند توجه است:

  • 1 ویال در هر جلسه/ 4 جلسه در هر ماه
  • تنها در بافت چربی تزریق شود
  • افراد مبتلا به بیماری قلبی و سایر بیماریهای مرتبط با پزشک مشورت کنند.
  • فقط برای تجمعات موضعی و کوچک چربی استفاده شود.

پروتکل مزوتراپی کوکتل لاغری فیوژن:

عمق: 6 تا 10 میلیمتر (بافت چربی). مقدار مورد استفاده در هر نقطه: 0.15 تا 0.30 سی سی.

تکنیک: نقطه به نقطه.

سوزن: 30 G.

F-PPC و F-PPC+ برای آدیپولیز بوسیله مزوتراپی

آدیپولیز بوسیله مزوتراپی

درمان آدیپولیز شامل تخریب سلولهای چربی برای کاهش بافت چربی است. تزریقات منفرد انجام می گردد و در هر بار 0.2 سی سی از محصول به نقطه هدف تزریق می گردد. فاصله نقاط تزریق 2 سانتیمتر است و سوزن 7 تا 12 میلیمتر در پوست نفوذ می کند. سوزن باید به صورت عمودی وارد شود. این تکنیک می تواند با محلول رقیق شده بر روی بدن یا صورت انجام شود. توصیه می کنیم بجای درمان آدیپوزی از جلسات تخلیه چربی از طریق مزوتراپی استفاده کنید.

تعداد جلسات درمانی: 2 تا 4 جلسه، دو هفته یکبار.

F-PPC و F-PPC+ در لیپولیفت

لیپولیفت

این تکنیک برای کاهش انباشت موضعی چربی در صورت به منظور بازیابی خطوط چهره می باشد. تزریقات هیپودرمی مطابق شکل ترسیمی انجام می شود. برای حصول نتایج بهینه با ماده تخلیه کننده چربی ترکیب شده است.

تعداد جلسات درمانی: 3 تا 6 جلسه، یکبار در هفته.

کوکتل مزوتراپی +F-PPC فیوژن، یک کوکتل همه چیز تمام

دلیل خرید کوکتل مزوتراپیFUSION +F-PPC برای مزوتراپی لاغری، علاوه بر دو ماده فسفاتیدیل کولین (Phosphatidylcholine-PPC) و سدیم دی اکسی کولات (Sodium Deoxycholate) که در کوکتل F-PPC هم وجود دارند، حاوی سه ماده دیگر به نام ال کارنیتین (L-Carnitine)، سیلیس آلی (Organic Silica) و فاکتور رشد شبه انسولین (IGF1 Growth Factor) است. ببینیم هر یک از این مواد، چه بلایی بر سر چربی‌ها می‌آورد.

کوکتل لاغری fusion

  • فسفاتیدیل کولین و سدیم دی اکسی کولات، سلول‌های چربی را خرد کرده و به مواد قابل جذب و دفع تبدیل می‌کنند.
  • ماده بعدی، ال کارنیتین است که تأثیری مستقیم بر روی متابولیسم لیپیدها در عضلات دارد.
  • سیلیس آلی هم می‌تواند به بازسازی کلاژن و الاستین کمک کند که نتیجه آن، سفت کردن پوست در ناحیه تزریق است که موضوع مهمی بعد از حذف چربی‌های اضافه و شلی و افتادگی پوست است.
  • آخرین ماده، فاکتور رشد شبه انسولین است که در متابولیسم گلوکز نقش دارد و از همین طریق می‌تواند به سوزاندن چربی کمک کند.

آدیپولیز و کاهش تجمع چربی‌های موضعی

یکی از مهم ترین مزایای مزوتراپی لاغری نسبت به جراحی، غیر تهاجمی بودن این روش است. از این رو، روشی مطمئن برای چربی سوزی است. در مزوتراپی لاغری، جای زخم باقی نمی‌ماند و عوارض جانبی جراحی را ندارد. با مزوتراپی فیوژن می‌توان بدون نگرانی از عوارض جانبی، مواد مغذی مورد نیاز پوست و مو را تأمین کرد. عوارض مزوتراپی با کوکتل لاغری فیوژن نسبت به دیگر روش‌ها بسیار کمتر است و عملاً هیچ عوارضی ندارد. هزینه مزوتراپی با توجه به وضعیت فرد متفاوت است و معمولاً بعد از مشاوره با پزشک مشخص خواهد شد. با مزوتراپی فیوژن بهترین نتیجه در کمترین زمان حاصل خواهد شد.

کوکتل مزوتراپی F-PPC فیوژن، ساده اما مفید

کوکتل مزوتراپی F-PPC فیوژن دو ترکیب خیلی خاص دارد که وقتی کنار همدیگر باشند مهمترین کارشان، خارج کردن چربی‌ها از سلول چربی و حذف کردن آن‌ها از بدن است. کنجکاوید بدانید که این ترکیبات چیست؟

  • یکی از آن‌ها فسفاتیدیل کولین (Phosphatidylcholine-PPC) بوده که اسم دیگر آن لسیتین است. فسفاتیدیل کولین در واقع یک فسفوگلیسرید پلی اشباع نشده است که در غشای بیشتر سلول‌های بدن ما وجود دارد. این ماده، نفوذپذیری غشای سلول چربی (آدیپوز) را بیشتر می‌کند که باعث خروج بیشتر ترکیبات چربی از سلول‌ها می‌شود. لسیتین می‌آید و عملکرد آنزیم‌هایی را که لیپیدها را از روی غشای سلولی پاک می‌کند، بالا می‌برد.
  • ترکیب دیگری که در این کوکتل می‌بینیم، سدیم دی اکسی کولات (Sodium Deoxycholate) است که یک نمک سدیمی بوده و از اسید صفراوی دی اکسی کولیک ساخته می‌شود. این ترکیب عجیب غریب، با کاهش کشش سطحی و امولسیون چربی می‌تواند عمل لیپاز را قوی‌تر کند. وقتی این اتفاق افتاد، چربی‌ها که ذاتاً از آب فراری هستند دیگر دوست دارند در آب حل شوند و این موضوع کمک می‌کند که به راحتی در روده‌ها از بین بروند.

فسفاتیدیل کولین (PPC) آنتی‌اکسیدانی مشتق از لسیتین سویا است که به طور طبیعی در بدن ساخته می‌شود و در بیشتر غشاهای سلولی موجودات زنده یافت می‌شود. PPC با خاصیت دترژنتی و امولسیفیه کنندگی خود باعث کاهش رسوبات چربی می‌شود. چربی را به مولکولی محلول در آب تبدیل می‌کند به طوری که چربی به مواد بسیار ریز تبدیل شده، وارد جریان خون می‌شود و سپس با القاء یک واکنش آنزیمی، چربی ریز شده را به مونوگلیسیریدهایی با سایز بسیار کوچک (Nano-Sized) تبدیل می‏کند. این مونوگلیسیریدها به کبد رفته و ضمن اثر محافظتی بر روی کبد به علت دارا بودن گروه کولین، به تدریج طی روند بتا اکسیداسیون، متابولیزه می‌شوند. این مواد در روش مزوتراپی که جایگزین رژیم لاغری است، در پوست تزریق می‌شوند و به فرآیندهای طبیعی که در بدن انجام می‌شوند، سرعت می‌بخشند. مزوتراپی یکی از بهترین روش‌ها برای مراقبت و ترمیم پوست است. مواد بکار رفته در کوکتل‌ها تماماً موادی است که مورد نیاز پوست‌اند.

 

منبع:بیوتی لاولی





:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : baran
ت : شنبه 21 مرداد 1402
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی